Tuesday, June 7, 2011

fUn & fAiR

Last week aku have fun ngan sibling and fren kt fun fair dkt ngan umah aku. Fun fair kt cni jarang2 ader tp skali dorg buat besar-besaran r. Tiket dye agak mahal sket, bygkn nk masuk kawasan game pon dh kene bayar. Tp xpe aku xkesah coz ktorg seronok kt situ. Ader bnyk permainan yg disediakan. Tp yang mencabar minda ader 5 game jer. Aku xmen smue game, just 2 3 jer..xlarat nk men bnyk2 coz mahal sgt n aku xbape sehat time kitorg g tuh..Walaupon kjap jer tp sronok smpai ting tong kpale aku men. Kat bawah ader beberapa picture yg aku snap..

   1. Euro Wheel 
       -nih tuk family yg ader ank2 kecik.
       -leh tgk pmandangan kuala tgnu coz wheel nih agk besar & tinggi.

  
2. Haunted Castle
antara game yg paling mahal tapi skejap jer dan sgt xmenakotkan 




3. Kuda pusing
Just tuk kanak2 sahaja 

 4. Swing Top
Sgt mencabar men benda nih. 









5. Top Gun
Yg ni pon ley tgk view sekitar gak. 

No comments:

Post a Comment