Wednesday, May 4, 2011

sEhaRi bErSaMa sEaBaD tErAsa

Last Sunday is a final day aku berjimba n lepaking with my bff (enon lalalala, mR eL, naziah n najihah). Pasni smue akn balik kg, then memasuki alam pekerjaan  automatically susah da la nk jmpe. Mgkin xkan ad mse lg tuk kami lepaking sme2. Semua ngan cita2 & halatuju masing2. Sebenarnya ak cam xpercaya ak akn tamat belajar dlm mse beberapa mggu jer lg. Masa berlalu sgt pantas. Tanpa aku sedar da 2 tahun aku belajar kt sini & kenal teman2 ku ini. So apa yang kitorang buat arini ialah kitorg g tgk wayang tuk kali terakhir bersama..This some picture yg aku smpat snap time ktorang dalam kereta td. Ahli geng kurang sorang iaitu Ganko Syahirah yg telah mengangkat kaki terlebih dahulu pulang ke pangkuan keluarganya.

 mr eLL & enon

 Enon, G-ha & Naziah (syg skali Sya da blik)

Then, after watching the movie (Red Riding Hood), ktorg lepaking plak kt Old Town (OT), Gopeng. Time lepak bnyk la cerita2 yang diutarakan. Contohnya apa nak buat lepas nih, nak keje kat mana, bila lagi dpt gathering mcm nih & mcm2 lagi. Tapi yang pasti aku akan sentiasa mengingati detik2 bersama dorang & i'm gonna miss them after this. Ni plak some picture at OT. Tak tau dah apa lg nk cerita. Sampai sini jer la..



No comments:

Post a Comment