Saturday, May 7, 2011

rEmPiTz to EyPoh

Ni lah jdnyer biler dh terlampau boring..xde keje nk bwt so kami merempit ke Ipoh dr Seri Iskandar (SI). Ahli rombongan ialah 8 orang (aku, shot, ejoy, helmi, bob syafiq, din, aako izzuddin & pali) dgn jumlah knderaan 6 buah motosikal berkuasa tenuk..hahaha..actually motosikal aku jer yg berkuasa tenuk coz plg slow..Kami just g ronda-ronda di sekitar Ipoh dgn 5 perhentian. Perhentian pertama ialah kedai nasi kandar.Apa tah nama kdai tu aku da lupe. Kitorg lepak minum kt situ jap. Roti canai kt situ besh, besar roti die ibarat 2:1 ngan kedai lain. Then, pas menambah kekayaan (makan) kitorang sambung ronda smpai perhntian kedua Padang Polo. Tp sbb xder apa nk bwt kt situ kitorang ronda lagik sampai ke Sunway city (Ipoh yer bukan kL). Lame gak lepak2 kt situ. Then, 2 dr ahli rombongan blik (sorg umah dye kt area sunway tu jer & sorg lg balek taiping. So skang ahli rombongan tggal 6 jer. Next station, Gerbang malam. Jalan2 kt situ sambil usha2 brg. Kt situ ktorg jmpe ali (dak UiTM perak gak). Ali ajak lepaking lagi. Tp ktorg da xtau nk lepak kt mne. So dye bg suggestion lepak kt Restoran mamak (nama kdai tuh ak lupe gak). Cari punye cari xjmpe-jmpe. For the last resort kitorang lepak kt Padang Polo Lagik. Nk xnk pi jer la. Kitorang lepak situ smpai kul 3 pagi. Mcm2 cite kuar. Ni la last kitorg lepak before balik kg. Pastu semua da letih, kitorg pon  grak balik SI. On the way blik rempitz lagik. And as usual, aku kene tggl kt blkg la.haha. Bwh nih ade picture yg aku smpat snap..Walaupun penat tapi kami enjoy...









No comments:

Post a Comment